Obserwatorzy

środa, 28 grudnia 2011

poświątecznie

Niestety święta już za nami i czas wrócić do rzeczywistości, chociaż u mnie nie tak do końca. Powoli zaczynam ogarniać blogowe zaległości... naliczyłam chyba z 10 postów, które czekają na publikację, więc jeszcze przez jakiś czas będę Was zamęczać Świętami, bombkami i nie tylko. Mam nadzieję, że mi jakoś wybaczycie :-P U mnie Święta upłyneły bardzo spokojnie i rodzinnie... i powiem, że właśnie tak jak lubię :-P Mogę wtedy zapomnieć o codziennych sprawach i cieszyć się tą cudowną atmosferą panującą wokół. Szkoda jednak, że tak krótko i już trzeba było wrócił do rzeczywistości pracowej... ale nie na długo, jutro wybywam do mojego szwagra do Londynu i mam zamiar totalnie się zresetować. Liczę, że wyrobię się przed wyjazdem chociaż w wymiankowymi postami, ale coś czuję, że będzie ciężko, więc już na zapas wszystkich którym nie podziekowałam osobiście na blogu za cudowne prezenty, przesyłam wirytualne przeprosiny i obiecuję, że zaległości nadrobię tuż po powrocie.
Pierwszą foto realcję poświąteczną poświęce wymiance BN zorganizowanej na forum Kraina Czarów. Ja przygotowywałam niespodziankę dla Marchewki.







do mnie zaś cudowna niespodzianka przyleciała od Amelki.



Chciałam też pochwalić się zaiweszką jaką sama dla siebie na świętya zrobiłam.



5 komentarzy:

  1. Piękne rzeczy zrobiłaś i otrzymałaś :)
    Miłego pobytu w Londynie!
    A z tym nadrabianiem blogowym to i ja mam tyły...

    OdpowiedzUsuń
  2. O to w Krainie też niespodzianki? Ja jakoś przegapiłam ;-(
    Kasiek, a nie zdradziłabyś tajemnicy skąd masz taki cudny motywik? Wydruk? Plisssss na priva jakbyś podesłała mi namiary/zdjęcie?
    aguszka2@o2.pl
    Pozdrawiam cieplutko i zazdroszczę Marchewce całym sercem! Piękny obrazek!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prezenty przygotowałaś! Szczególnie zakładeczka przypadła mi do gustu, taka Twoja, taka malarska :) Zawieszka świąteczna też bardzo ładna.
    Pozdrawiam serdecznie i wszystkiego najlepszego w Nowym Roku życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ohh cuda zrobiłaś i dostałaś gratuluje udanej wymianki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

    Pozdrawiam, Jagodzianka.

    OdpowiedzUsuń